Znaleziono 37 wyników

wtorek 08 paź 2019, 21:52
Forum: Spacery
Temat: Dogtrekking - dłuższy spacer ;)
Odpowiedzi: 100
Odsłony: 36257

Re: Dogtrekking - dłuższy spacer ;)

Kasia, zapisy online są jeszcze jutro ale można się zgłosić w biurze zawodów przed startem (wtedy wychodzi 10-20 zł drożej). W Złotym Stoku tereny są nam znane (odpada zabawa z mapą), dodatkowo w pucharze polskim zawsze jest mocna obsada, więc nastawiamy się na spacer w dobrym towarzystwie i nowe zn...
wtorek 08 paź 2019, 21:27

Re: OgarMania

Jesteśmy zainteresowani, jutro pogadamy :)
wtorek 08 paź 2019, 21:26
Forum: Spacery
Temat: Dogtrekking - dłuższy spacer ;)
Odpowiedzi: 100
Odsłony: 36257

Re: Dogtrekking - dłuższy spacer ;)

Jesteśmy zapisani na 15 km, trasę poznamy dopiero na starcie, w ubiegłym roku wyglądała tak: Skalisko -> czerwony szlak -> Przełęcz pod Trzeboniem -> droga skrót -> zielony szlak -> Przełęcz Jawornicka -> Jawornik Mały -> Przełęcz Różaniec -> czerwony szlak -> Bílá Voda, léčebna -> Skalisko
wtorek 06 sie 2019, 12:38

Re: OgarMania

Góry Izerskie, swoją wyprawę rozpoczęliśmy o 5:30 rano, więc pierwszych ludzi spotkaliśmy o godzinie 10, przy Chacie Górzystów (serwują tam smaczne jedzenie🍲 i czeskie piwo🍺). Po drodze zaliczamy Wysoką Kopę (1126 m n.p.m.) do Korony Sudetów💪 oraz Halę Izerską. W sumie wyszło nam 25 km, psiarzy ucie...
poniedziałek 22 lip 2019, 21:37

Re: OgarMania

kasiawro pisze: poniedziałek 22 lip 2019, 15:54 Właśnie zastanawiałam sie o której jest taki finisz, skoro 30 km i startujecie o zachodzie. Cały czas spokojnie myślimy o jakimś starcie.
Cierpliwie czekamy :roll:
kasiawro pisze: poniedziałek 22 lip 2019, 15:54 Jestem za 7:15 :mrgreen: , na parkingu przy Wojsławicach?
Ok, będziemy.
poniedziałek 22 lip 2019, 15:30

Re: OgarMania

Miało być 23 km ale zawsze wychodzi więcej. Taki urok biegów/marszów na orientację, jak na noc i na dobrze poukrywane punkty to i tak wyszło nie za dużo :). Na metę dotarliśmy o 1 w nocy, Afera po takich wrażeniach spała przed i w namiocie, bez problemu :). Sobota nam odpowiada, ale może bardzo wcze...
niedziela 21 lip 2019, 22:07

Re: OgarMania

Już po nocnym Dog Orientcie, wszyło nam blisko 30 km. Baza była w środku lasu z dala od osób postronnych, kameralny klimat, ognisko, fajni ludzie, namioty, świetny weekend :).

Z innych ogarów był Loco.
piątek 19 lip 2019, 08:53

Re: OgarMania

Fajna ekipa, można stworzyć grupę ogarzą, nie wiem czy taka opcja jest? Tak, na dogtrekkingach jest możliwość startowania w drużynach. Nawet we dwójkę zgłaszamy się zawsze jako Ogarmania i coraz częściej na zawodach ta drużyna jest rozpoznawalna albo pojawia się w relacjach (screen niżej :cwaniak: ...
poniedziałek 17 cze 2019, 10:34

Re: OgarMania

Dopiero przy trzeciej imprezie tegorocznego Pucharu Polski w dogtrekkingu udaje nam się zaliczyć debiut (w Szczawnie-Zdroju). Temperatura tego dnia sprawiła, że był to nasz najtrudniejszy występ i mieliśmy kilka kryzysów na trasie, nawet Afera potrzebowała chwili odpoczynku przy wdrapywaniu się na T...