Znaleziono 12243 wyniki

autor: kasiawro
sobota 04 kwie 2020, 10:34
Forum: Blogi
Temat: Pasja/Rewia Nadbużańskie Granie i Tomkowy Zagaj oraz nasza Fatra Sfora Nemroda
Odpowiedzi: 3950
Odsłony: 267546

Re: Pasja/Rewia Nadbużańskie Granie i Tomkowy Zagaj oraz nasza Fatra Sfora Nemroda

Pamiętam Bogna sms od Ciebie, właśnie wypakowywaliśmy się w Masiewie.
autor: kasiawro
sobota 04 kwie 2020, 10:14
Forum: Blogi
Temat: Largo
Odpowiedzi: 822
Odsłony: 107119

Re: Largo

Nawet nie wiem co napisać, bo się rozpłakałam jak dziecko :placzek:.
Myślałam, że kolejne fotki będą chłopaka, a tutaj takie smutne wieści :( .
Taki okres, że nawet na spacer rodzinny z tym smutkiem nie można wyjść :zly1: . Trzymajcie się!
autor: kasiawro
sobota 04 kwie 2020, 10:04
Forum: Blogi
Temat: Tajga
Odpowiedzi: 227
Odsłony: 37514

Re: Tajga

O matko, ale niespodzianka :happy3: :happy3: :happy3: Moja dziwczynka kochana jaka laska, aż miło patrzeć :marzyc: . Taki klonik Pasji , a ten ogonek to nasza niemczańska firmówka :cwaniak: . Te zielonogórskie równe, proste lasy jej służą :) . Aga ta kawalerka to Twoje chłopaki :mysl_1: :strach_2: ?...
autor: kasiawro
środa 01 kwie 2020, 14:36
Forum: Zgubiono - Znaleziono
Temat: ktoś? coś?
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 226

Re: ktoś? coś?

Super dzięki za informację!!!
autor: kasiawro
wtorek 31 mar 2020, 23:46
Forum: Zgubiono - Znaleziono
Temat: ktoś? coś?
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 226

Re: ktoś? coś?

endo pisze:
wtorek 31 mar 2020, 23:42
Jutro ma zrobić lepsze foty, jak coś się jeszcze dowiem, dam znać
:silacz: Czekamy cierpliwie.
autor: kasiawro
wtorek 31 mar 2020, 23:42
Forum: Blogi
Temat: Endo z Wszystkich Skoków
Odpowiedzi: 917
Odsłony: 81907

Re: Endo z Wszystkich Skoków

Piękny i jaki „pełny”, chyba psom podbiera ;) - dobrze mu u Was :).
Wracając jeszcze do zdjęć Endo, zastanawiam się gdzie są ogary z tamtych lat ...? Takie piękne :).
autor: kasiawro
wtorek 31 mar 2020, 23:16
Forum: Zgubiono - Znaleziono
Temat: ktoś? coś?
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 226

Re: ktoś? coś?

Fotki aby coś możnabyło rozpoznać z wyglądu to trochę kiepskawe ;). Może uda się inne aby ją było widać, najlepiej z jej poziomu... :prosze_1: ? Przy tych owczarkach wygląda jak miniaturowy ogar ;). Tatuaż może jeszcze niech w pachwinie sprawdzą i jeśli ucho brudne to wytrzeć i może się znajdzie..? ...
autor: kasiawro
wtorek 31 mar 2020, 23:13
Forum: Blogi
Temat: Endo z Wszystkich Skoków
Odpowiedzi: 917
Odsłony: 81907

Re: Endo z Wszystkich Skoków

endo pisze:
wtorek 31 mar 2020, 23:07
Będziemy się pokazywać, teraz świat jakby zwolnił...
Aaa, nasza zwierzęca rodzinka się powiększyła :happy3: przybłąkał się kotek, biało-rudy i został :)
Trzymam za słowo :piwko: i czekam na fotki kociaka :marzyc: . Rozumiem, że chłopaki go pokochali ? ;)
autor: kasiawro
wtorek 31 mar 2020, 23:10
Forum: Blogi
Temat: Pasja/Rewia Nadbużańskie Granie i Tomkowy Zagaj oraz nasza Fatra Sfora Nemroda
Odpowiedzi: 3950
Odsłony: 267546

Re: Pasja/Rewia Nadbużańskie Granie i Tomkowy Zagaj oraz nasza Fatra Sfora Nemroda

Kilka dni temu minął 3 rok jak Pasji z nami nie ma, a wciąż wołamy ją na głos, w myślach i wspomnieniach ... .
autor: kasiawro
wtorek 31 mar 2020, 23:05
Forum: Blogi
Temat: Pasja/Rewia Nadbużańskie Granie i Tomkowy Zagaj oraz nasza Fatra Sfora Nemroda
Odpowiedzi: 3950
Odsłony: 267546

Re: Pasja/Rewia Nadbużańskie Granie i Tomkowy Zagaj oraz nasza Fatra Sfora Nemroda

WOJAN OGARUSY pisze:
sobota 28 mar 2020, 19:31
:cwaniak: Dziękuję .... od spodu widzę pierwszy raz
Polecamy się :).

Tym razem spacerowo weekendowo + gość poranny - Rudzik :marzyc: + zimowy spacerowy wtorek.