Strona 1 z 1

Organizacja działu ”Wystawy”

: sobota 24 lip 2010, 22:04
autor: Danuta
Często zaglądam do niniejszego działu. Szukam wyników z takich czy innych wystaw. Chcę sprawdzić jakie na danych wystawach były stawki, kto sędziował, kto wygrał itd. Musicie przyznać, że wyszukiwanie wyników poszczególnych wystaw jest utrudnione – często trzeba przejrzeć kilka stron, a czasem nie ma ich w ogóle. Postanowiłam, że:
1. Zacznę zakładać wątki wszystkim wystawom począwszy od sierpnia.
2. Sukcesywnie w miarę jak będą się pojawiać plany sędziowania i spisy wystawców na stronkach Oddziałów będę starać się wyszukiwać i uzupełniać stawki na poszczególnych wystawach.
3. Po wystawie będę wyszukiwać w naszych postach wyników i sukcesywnie uzupełniać wyniki. Jeśli wyniki pojawią się na stronach Oddziałów to też z pewnością je namierzę i wstawię. Chciałabym, żebyśmy mieli jak najbardziej pełne i wiarygodne wyniki z poszczególnych wystaw zebrane w pierwszym poście.

Tak więc samozwańczo :jezyk_3: zabawię się w moda czy administratora (jak zwał tak zwał – nie jestem dobra w te klocki) tego działu – a co tam :jezyk: . Jeśli ktoś ma lepszy pomysł lub taki tryb zaczynania wątków z poszczególnych wystaw komuś nie odpowiada, proszę pisać bez skrępowania :mrgreen: – wycofam się z pomysłu lub go zmienię.

Re: Organizacja działu ”Wystawy”

: sobota 24 lip 2010, 22:17
autor: Ania W
Moje błogosławieństwo masz ...ale ja zielona jestem ;)
Myślę, że to bardzo dobry pomysł.
Z mojej strony wykorzystując tę "zieloność" mogę zmoderować pierwsze posty ostatnich kilku wystaw (powiedzmy z tego roku bo wcześniejszych chyba nie ma co ;) ) tak, żeby znalazły się w nich wyniki.

Re: Organizacja działu ”Wystawy”

: sobota 24 lip 2010, 22:20
autor: irie
Pomysl przedni, pewnie. :brawo_1: Mimo, ze miejsce na wyniki niby jest na stronie klubowej. ;) Ale co u siebie to u siebie. :silacz:
Zastanawiam sie tylko, czy dla lepszej przejrzystosci nie moglby to byc jeden watek, jakis: Wyniki Wystaw (najlepiej 'przyklejony' u gory). Choc oczywiscie stawka i wyniki w pierwszym poscie - tez fajnie. Tyle, ze bedziesz musiala bardzo czuwac nad tym zakladaniem ;)
Ewentualnie - do rozwazenia jest tez opcja jak na zielonym forum, ze same wyniki sa zamieszczane w osobnym 'podforum', a reszta nt. wystaw - w osobnym. Ale to juz wieksze zamieszanie organizacyjo - administracyjne. I nie wiem, czy pasujace do schematu przyjetego na forum ogarkowym.
Wersja przez Ciebie przedstawiona jest w sumie najbardziej naturalna. Jesli tylko jestes w stanie tego dopilnowac... :fiufiu:

Re: Organizacja działu ”Wystawy”

: sobota 24 lip 2010, 22:23
autor: Danuta
AniuW to ja jutro pozbieram wiedzę z wystaw z południowo-wschodniej Polski i podeślę Ci na PW :happy3: .
W końcu rozpętałam temat :D.
Przemyślałam, jeśli już się zobowiązałam do takiej działalności to dam radę :fiufiu: . Przynajmniej do końca tego roku :happy3:

Re: Organizacja działu ”Wystawy”

: sobota 24 lip 2010, 22:46
autor: Ania W
irie - tak jak napisałaś, sposób zaproponowany przez Danutę jest dla mnie najbardziej naturalny : zakładamy wątki wystawowe, potem gdzieś w środku pojawiają się wyniki i czasami wymagaja uzupełnienia. Jak kogoś będą interesowały wyniki -zajrzy tylko na pierwszą stronę, jak będzie chciał zobaczyć komantarze i zdjęcia - przejdzie dalej.
Myślę też że nie ma co oddzielnie zakładać wątku z samymi wynikami wystaw bo te można znaleźć chociażby na wspomnianej stronie klubu.
Może też taki układ rozwiąże też problem przekazywania informacji na temat stawki i wyników klubowi bo pewnie nie zawsze ktoś się poczuwa do przesłania takiej informacji (podejrzewam wierząc, że zrobi to ktoś inny)a i nie zawsze jedna osoba ma pełne wyniki a na forum łatwo je uzupełnić ;)

Re: Organizacja działu ”Wystawy”

: niedziela 25 lip 2010, 06:22
autor: musia
Ja pewnie utknę przy ringu w Będzinie.

Jeżeli w Węgierskiej Górce dzisiaj będzie internet - wrzucę, jeżeli nie - przekażę

Re: Organizacja działu ”Wystawy”

: niedziela 25 lip 2010, 10:17
autor: Paula
Szczerze mówiąc już od dawna myślę, że należałoby coś zrobić w tym dziale. Nie tylko z wynikami, ale także z ujednoliceniem tematów, bo w tej chwili jest miszmasz :? a to wszystko to trochę grubsza robota.

Jest mi naprawdę wszystko jedno jakie znajdziemy rozwiązanie, najważniejsze żeby to uporządkować. Dziękuję Danuta za inicjatywę i w miarę moich możliwości Ci w tym pomogę.

Re: Organizacja działu ”Wystawy”

: niedziela 25 lip 2010, 19:54
autor: Danuta
Danusia pisze:Obok będą wpisywane wyniki, rozumiem? Danuto, czy w ten sposób będą wszystkie wystawy podawane? Ok.
Tak Danusiu :)
Mam nadzieję, że wszyscy pomogą zbierać i uzupełniać wyniki ale idea jest taka, żeby w pierwszym poście w wyraźny, czytelny sposób były pozbierane wyniki!
A zanim będzie wystawa będzie stawka, a jeszcze wcześniej zapowiedź stawki i termin zgłoszeń.