Teraz jest 17 gru 2017, o 05:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regulamin Forum www.ogarkowo.pl
PostNapisane: 19 paź 2008, o 18:36 
Offline
Sołtys Wsi Ogarkowo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2008, o 08:09
Posty: 90
Regulamin Forum http://www.ogarkowko.pl

Atmosferę na forum tworzą wszyscy użytkownicy...
...dlatego zrób wszystko, aby pozostali forumowicze czuli się dobrze i z przyjemnością tu zaglądali.



Każdy użytkownik forum jest zobowiązany do zapoznania się z poniższymi zasadami i ich przestrzegania.

REJESTRACJA NA FORUM OZNACZA ZGODĘ NA WSZYSTKIE PUNKTY REGULAMINU

NICK
- użytkownik forum może być zarejestrowany tylko pod jednym nickiem.
- nick nie może zawierać mniej niż 3 litery a więcej niż 20 liter. Na nick użytkownika, mogą składać się litery, cyfry oraz odstępy.
- nick nie może być obraźliwy.

ADMINISTRATOR
- zastrzega sobie możliwość zawieszenia lub usunięcia forum bez podania przyczyny.
- pełni nadrzędną rolę wobec moderatorów.
- ma decydujące zdanie we wszystkich kwestiach spornych.
- jego ostateczne decyzje nie podlegają publicznej dyskusji.
- wszelkie wnioski i sugestie do administratora proszę kierować na pw lub maila.
- administrator ma obowiązek udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące działania forum.
- administrator może wprowadzić lub zatwierdzać zmiany w regulaminie.
- administrator może… ale nie musi ;)

Kolor czerwony zarezerwowany jest dla uwag administratorów i moderatorów dotyczących spraw regulaminowych.

MODERATORZY, czyli dobrzy policjanci ;)
- funkcja moderatora jest dobrowolna i proszę uszanować wkład pracy osób, które przyjmują na siebie zobowiązania wobec forum.
- ma prawo moderować/zmieniać posty zgodnie z regulaminem forum i ogólnie obowiązującym prawem.
- ma prawo ostrzegać osoby łamiące regulamin.
- w przypadku rażących naruszeń regulaminu, ma prawo blokować dostęp do forum osobom nie przestrzegającym panujących na forum zasad oraz wnioskować o ich usunięcie z forum.
- w ramach swojej działalności moderator może w ramach regulaminu :
- usuwać posty i wątki
- edytować (moderować) posty (usuwać z postów treści obraźliwe, niecenzuralne
lub niezgodne z prawem)
- łączyć wątki
- dzielić wątki
- przesuwać wątki
- blokować (zamykać) wątki
- zwracać uwagę użytkownikowi na jego niewłaściwe zachowanie

- użytkownicy forum mają prawo zwracać się do moderatorów z prośbą o pomoc a ci mają obowiązek udzielić jej w miarę swoich możliwości.
- moderatorzy będący również zwykłymi użytkownikami mają prawo do wyrażania swojego zdania i obowiązek do przestrzegania regulaminu.

KARY
- ostrzeżenie.
- ban – czasowe uniemożliwienie czynnego dostępu do forum.
- stałe usunięcie z forum ( bez możliwości ponownego logowania).


UŻYTKOWNICY, czyli ogaromaniacy :D
- każdy użytkownik odpowiada za treści, umieszczane przez siebie na forum.
- jest świadomy, że każda wysłana przez niego wiadomość staje się częścią forum i jej usunięcie w
przyszłości może okazać się niemożliwe.
- ma obowiązek przestrzegać regulaminu forum oraz stosować się do ogólnie przyjętych zasad pożycia społecznego i prawa.
- ma obowiązek respektować decyzje administratora i moderatorów (wszelkie zastrzeżenia jest zobowiązany zgłaszać na pw lub mail).
- musi stosować się do obowiązującego prawa, w tym prawa autorskiego (min. może wklejać obce zdjęcia za zgodą autora, podaniem jego imienia i nazwiska oraz podaniem żródła skąd zostały ono pobrane).
- ma prawo do wyrażania swoich poglądów z zastrzeżeniem, że nie mogą one obrażać dobrego imienia, uczuć i godności. Dyskutować można prawie o wszystkim, ale nie na każdy sposób.
- niezależnie od swoich poglądów nie może oczerniać i krytykować innych użytkowników forum – dyskutować można o problemie nie o osobach.
- nie może używać słów powszechnie uznanych za wulgarne i obraźliwe.
- wszyscy użytkownicy forum, proszeni są o poprawność językową swoich postów i unikanie internetowej nowomowy.
- użytkownik ma prawo, zgłaszać moderatorom oraz administratorowi wszelkie dostrzeżone naruszenia regulaminu. Jedyną słuszną drogą takiego zgłoszenia, jest pw lub mail do administratora bądź moderatorów.

WĄTKI
- wszyscy użytkownicy, proszeni są o sprawdzenie czy wątek poruszający dany temat nie został już założony na forum. Powtarzające się wątki będą usuwane lub łączone.
- użytkownicy, proszeni są o tytułowanie nowych wątków w sposób czytelny i zrozumiały.
- użytkownicy, proszeni są o zakładanie nowych wątków w odpowiednich działach – w innym przypadku moderatorzy zastrzegają sobie prawo do przenoszenia wątków do właściwych działów,
- w wątkach poświęconych określonej tematyce, wszyscy użytkownicy zobowiązani są do unikania wypowiedzi nie związanych z danym zagadnieniem (tzw. Offy). Wypowiedzi takie będą przesuwane do odpowiednich działów bądź usuwane w zależności od decyzji moderatora.

POSTY
- post po wysłaniu staje integralną częścią forum i jego umieszczenie na forum oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na jego publikację .
- posty pisane jeden pod drugim przez jednego użytkownika będą łączone (w przypadku gdy zaistnieje konieczność dopisania czegoś do wcześniejszego postu prosimy o skorzystanie z opcji „edytuj”). W przypadku kilku postów wpisywanych jeden pod drugim przez jednego użytkownika moderator ma prawo je połączyć.
- powyższa zasada, nie dotyczy postów umieszczanych w blogach użytkowników forum.
- pomiędzy zamieszczanymi zdjęciami powinien znaleźć się odstęp, aby było one czytelne
- użytkownicy, proszeni są o nie nadużywanie emotikonów, dużych liter, zbyt dużej czcionki oraz kolorów w swoich postach (kolor czerwony czcionki, zarezerwowany jest dla administratora oraz moderatorów).
- Na forum nie umieszczamy reklam jak również kryptoreklam.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE ALE NIE MNIEJ WAŻNE !

Na forum obowiązują przepisy dotyczące ochrony danych osobowych oraz chroniące prawa autorskie.

Wszelkie sprawy sporne, których nie można rozstrzygnąć zgodnie z regulaminem będą rozpatrywane przez administratora oraz moderatorów, który mogą poddać je pod głosowanie użytkowników.


Jako posiadacze mało popularnej rasy z tradycją nie popieramy rozmnażania psów nierodowodowych i nie posiadających uprawnień hodowlanych. Posty oraz wątki propagujące taki styl rozmnażania będą z miejsca usuwane a autorowi grozi ostrzeżenie, zaś w przypadku recydywy usunięcie z forum.

Mówimy głośne „Nie!” spamom* i trollom*!

* SPAM – to niechciane elektroniczne wiadomości niezgodne z omawianym tematem. Najbardziej rozpowszechniony jest spam za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w Usenecie. Zwykle (choć nie zawsze) jest wysyłany masowo. Istotą spamu jest rozsyłanie dużej liczby informacji komercyjnych o jednakowej treści do nieznanych sobie osób. Nie ma znaczenia, jaka jest treść tych wiadomości. Aby określić wiadomość mianem spamu, musi ona spełnić trzy następujące warunki jednocześnie:
1. treść wiadomości jest niezależna od tożsamości odbiorcy,
2. odbiorca nie wyraził uprzedniej, zamierzonej zgody na otrzymanie tej wiadomości,
3. treść wiadomości daje podstawę do przypuszczeń, iż nadawca wskutek jej wysłania może odnieść zyski nieproporcjonalne w stosunku do korzyści odbiorcy.

* TROLLING - Termin "trolling" pochodzi od ang. Trolling for fish - metoda łowienia ryb, ponieważ troll "zarzuca haczyk", poruszając kontrowersyjny temat, często niepotrzebnie, aby wywołać kłótnię.

_________________
Pozdrawiam
Administrator wioski Ogarkowo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1 ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Copyright by www.ogarkowo.pl