Gryzaki

Awatar użytkownika
Paula
Sołtys Wsi Ogarkowo
Posty: 1600
Rejestracja: wtorek 14 paź 2008, 21:24
Gadu-Gadu: 3818816
Lokalizacja: Warszawa

Gryzaki

Post autor: Paula »

Przymierzam się do zakupu przez internet zapasu śmierdzących gryzaków dla Świtka :mrgreen: tyle, że jestem zielona w tej kwestii :mrgreen: (Świt zawsze jadł białe, niebrudzące wiązane kości, warkocze etc.) i stąd moje pytania:

- wieprzowe też mogą być, czy tylko wołowe? (byłam uczona, że wieprzowina dla psa jest bee)
- co najbardziej śmierdzi/brudzi?
- jak długo zajmie mu rozpracowanie 15 centymetrowego żwacza?
- jakieś problemy żołądkowe mogą po takim gryzieniu wystąpić??
Wszelkie opinie mile widziane :prosze_1:

Gdyby ktoś z Warszawy chciał się dołączyć do jednej paczki też jest to mile widziane :)
Pozdrawiamy,
Paula & Świtun
Awatar użytkownika
hania
Posty: 6979
Rejestracja: czwartek 06 lis 2008, 07:23
Gadu-Gadu: 4788548

Re: Gryzaki

Post autor: hania »

Paula pisze: - wieprzowe też mogą być, czy tylko wołowe? (byłam uczona, że wieprzowina dla psa jest bee)
Podobno ostatnie badania wykazały, że są ok.
- co najbardziej śmierdzi/brudzi?
Śmierdzą chyba najbardziej żwacze i płucka.
- jak długo zajmie mu rozpracowanie 15 centymetrowego żwacza?
Zależy od psa - moim ogarom ok 30 sekund :jezyk:
- jakieś problemy żołądkowe mogą po takim gryzieniu wystąpić??
Mogą - jak pies za dużo zje naraz, jak połknie za duże kawałki, jak gryzaki były popsute.
Awatar użytkownika
Ania W
Sołtys Wsi Ogarkowo
Posty: 11868
Rejestracja: środa 15 paź 2008, 22:03
Gadu-Gadu: 0
Kontakt:

Re: Gryzaki

Post autor: Ania W »

Paula pisze: (Świt zawsze jadł białe, niebrudzące wiązane kości, warkocze etc.)
Esteta ;)
Paula pisze: - wieprzowe też mogą być, czy tylko wołowe? (byłam uczona, że wieprzowina dla psa jest bee)
Ja prawdę mówiąc na to nie zwracałam uwagi...Tzn. nie zauważyłam wieprzowych.
A o co dokładnie wieprzowego chodzi?
Paula pisze: - co najbardziej śmierdzi/brudzi?
Śmierdzą chyba najbardziej żwacze.