Ankieta nt. ogara i gończego

Awatar użytkownika
Eni
Posty: 776
Rejestracja: środa 07 maja 2014, 21:30
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Głogów/Bardo

Ankieta nt. ogara i gończego

Post autor: Eni »

Dostałam prośbę o wypełnienie ankiety przez właścicieli ogarów i gończych
Witam. Nazywam się Bartłomiej Zając, jestem studentem Uniwersytetu Rolniczego, Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt w Krakowie. Piszę pracę inżynierską pt.: “Analiza pogłowia i cech użytkowych psów rasy gończy polski i ogar polski”. W związku z tym uprzejmie proszę o wypełnienie poniższej ankiety dotyczącej pogłowia psów oraz ich cech użytkowych. W przypadku posiadania obu ras proszę o wypełnienie ankiety dwukrotnie.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... g/viewform
Awatar użytkownika
Hekate
Posty: 2065
Rejestracja: poniedziałek 27 lut 2012, 21:19
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Nowy Dworek/Lubuskie

Re: Ankieta nt. ogara i gończego

Post autor: Hekate »

Będzie miał zafałszowane wyniki, bo posiadam psy w każdej grupie wiekowej, ale nie dało się tego zaznaczyć.
:niewka:
Może trzeba było wypełnić ankietę kilkukrotnie, dla każdej grupy wiekowej osobno? :mysl_1:
Awatar użytkownika
aniamam
Posty: 879
Rejestracja: czwartek 31 maja 2012, 17:15
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ankieta nt. ogara i gończego

Post autor: aniamam »

Hekate pisze: poniedziałek 04 sty 2021, 18:44 Będzie miał zafałszowane wyniki, bo posiadam psy w każdej grupie wiekowej, ale nie dało się tego zaznaczyć.
:niewka:
Może trzeba było wypełnić ankietę kilkukrotnie, dla każdej grupy wiekowej osobno? :mysl_1:
mam ten sam problem, bo mam ogary i 8+ i 3 lata
Ania M., Wrzos z Zatrzebia & Elja Sokoli Lot
Awatar użytkownika
Marta A
Posty: 1007
Rejestracja: czwartek 16 maja 2013, 22:54
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Suwalszczyzna

Re: Ankieta nt. ogara i gończego

Post autor: Marta A »

Hekate pisze: poniedziałek 04 sty 2021, 18:44 Będzie miał zafałszowane wyniki, bo posiadam psy w każdej grupie wiekowej, ale nie dało się tego zaznaczyć.
:niewka: